Sjunde PT-timmen

KATEGORI: Anroma, Personal training | 2012-11-07 / 13:11:34
Idag var det dags för den sjunde PT-timmen. Lite spännande att träffa henne med denna träningsvärk, haha. När hon kom och frågade mig hur det stod till så sa jag att jag har världens träningsvärk, hon hånskrattade lite åt mig och avslöjade att just när hon hade planerat in massa benövningar. Man ska känna att man lever!
 
Gjorde som förra veckan så att jag värmde upp tio minuter på crosstrainern innan hon kom så att jag var ordentligt varm och go i kroppen.
 
Vi började med samma uppvärmning som alltid med gummiband runt benen innan hon avslöjade dagens pass. 15 ways to hell. "Ah, vad kuuul..! Blev mitt svar med en djup suck och ironi. Haha ;)
Jag vet inte varför, men så mycket som jag svettades idag har jag nog aldrig svettats med henne förut! Det var som högsommarvärme, svetten bara sprutade och jag förstår inte riktigt varför. Vissa övningar var tuffare än andra, förstås! Många var sjukt jobbiga, men fanns även de som "knappt kändes".
 
Vi avslutade med lite planka och utfallssteg.
 
Nästa vecka ska vi dessutom mäta. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro eller hoppas på. Men samtidigt så känner jag att jag inte ska bli besviken på något resultat alls. Jag har ju faktiskt varit riktigt sjuk, och även legat inne på sjukhus så visst har det varit svårt med "den rätta maten" vissa dagar, eller fram för allt att stå emot alla frestelser. För frestelser har det funnits, oja, Mini fyllde ju år nyligen. Men unna sig något gott, det ska man! I lagom mängder och inte för ofta.
Kommentarer

Jaaa.. Det är sannerligen något speciellt med de där vägarna till helvetet. Man blir helt dyngsur! OCH FYFAN vad jobbigt det är alltså.

Heeelveteee... Så nu vet du ju hur jag har det varje måndag, fast jag har ju 20 vägar dit ;-)

Mätningen tror jag kommer gå galant!

Skrivet den 07 November, 2012 - 14:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA