Satsyou

KATEGORI: Träning | 2012-11-29 / 20:35:30
När jag blev medlem på Sats för några månader sedan så fick jag med något som heter Satsyou, alltså att man fick åtta veckor med en PT och tre träningstillfällen.
Eftersom jag redan har en PT så hade jag nästan tänkt skita i det, men varför låta det gå till spillo? Detta behövdes ju användas under en viss tid, och jag visste att jag inte skulle hinna bli klar med min PT innan den tiden har gått ut. Så jag bokade i allafall. Valde en kvinna som jobbar på Sats (öhm dah, vart annars?), hon håller i de flesta passen som jag går på så därför blev det ett självklart val att välja henne. Riktigt trevlig!
 
Men till saken, idag hade vi vårt första möte. Hon hade tidigare fått mina papper om vilken skada jag har så att hon visste vad hon hade att jobba med.
Men när hon fick höra att jag redan har en PT som ger mig ordentliga program så insåg hon själv att det blir så himla onödigt om hon också ska blanda sig i.
 
Hon tyckte att vi kunde spara tiderna till när jag är klar med min PT, alltså att vi börjar andra veckan i januari istället. Schyst!
 
Inte en endaste gång har jag ångrat mitt byte till Sats! All personal är så sjukt trevliga (undra hur många artighetskurser som har fått gå) och jag trivs verkligen med allt där!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA