Dagens citat

KATEGORI: | 2012-11-11 / 19:09:00
Har skapat en ny kategori, nämligen 'Dagens citat'. Jag kan tycka att det är kul att se olika inspirerande citat på andra bloggar och på facebook. När jag hade en jobbig svacka med träningen så kunde jag lätt bli peppad över att se olika citat om bland annat träning.
Dela gärna med dig av ditt bästa citat (behöver inte bara handla om träning och välmående) så publicerar jag ett citat per dag tillsammans med ditt namn eller en länk till dig (har jag inte publicerat ditt citat samma dag som du kommenterar så kommer det antagligen nästa dag).
 
Börjar med en av mina stora favoriter som jag hittat på Facebook bland vänner:
 
It's not a diet
It's not a phase
It's a permanent lifestyle change
 
 
Kommentarer
Angelica - Vardagsliv med LCHF  http://ankianka.blogg.se

Vilken resa du verkar ha gjort, starkt jobbat!
Jag gillar citat :-)
"You can´t live a positive life with a negative mind" är en av mina favoriter!

Svar: Tack så mycket! Ett bra citat! Får bli morgondagens citat :)
Laura

Skrivet den 11 November, 2012 - 22:12

vilket jäkla jobb du har gjort!! Fruktansvärt imponerande!!
Blev så tagen att jag bara måste följa din resa...
Ser framemot att se din kämpaglöd!!

Kör hårt!!
Kramar

Svar: Tack så mycket! Hoppas du hittar massa intressant här.
Laura

Skrivet den 11 November, 2012 - 22:23

"Pain is temporary, Quitting lasts forever". Jag det citatet tatuerat på min arm! :)

Svar: Tack! Detta får bli ett 'Dagens citat' i veckan!
Laura

Skrivet den 11 November, 2012 - 22:33

Ett citat som jag försöker ha som mål...men oj så svårt det är ibland! "För att lyckas måste du våga misslyckas"

Svar: Tack! Får bli morgondagens citat.
Laura

Skrivet den 14 November, 2012 - 09:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA