2a november, Pilates + spinning

KATEGORI: Träning | 2012-11-02 / 17:44:26
Egentligen stod det vila på träningsschemat idag, men jag valde att ändra lite. Imorgon hade jag nämligen haft promenad i 45 minuter, så den promenaden tog jag idag fram och tillbaka till gymmet (i och för sig så går jag nästan varje gång..) och så la jag till Pilates och spinning som rubriken visar. Får bli en vilodag imorgon istället, perfekt när hela familjen är hemma.
 
Pilatesen går jag ju på eftersom både min PT och sjukgymnast tycker att det är en bra träningsform för mig i och med att den ar så bra övningar för just bålen. Det var skönt med Pilatesen idag, det är ju inte svettigt-jobbigt-ansträngande men absolut bra för kroppen kan jag tänka mig!
 
Spinningen efteråt la jag till just eftersom jag vet att Pilatesen inte är så svettig, oc när jag har varit på gymmet så vill jag svettas och vara helt slutkörd! Då passade spinningen bra! Började känna på båda passen att det kanske är dags för kroppen med en vilodag imorgon, börjar känna mig ård i kroppen igen. Hårdheten är nog en typ av den där träningsvärken som varit på villovägar!
 
Efter spinningen gick jag hem, år lunch och la mig och sov lite över en timme eftersom förra natten inte räckte till med så många timmar sömn.
 
Och den där ischiassmärtan, riktigt kraftig idag igen :/ Kunde knappt stödja på benet när jag skulle hämta barnen. Och precis när jag skulle servera middagen så högg det till sådär riktigt ondskefullt så jag bara gallskrek av smärta. Och detta trots medicin. Jävla skit.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA