26 november, överkropp + shape

KATEGORI: Träning | 2012-11-26 / 14:23:00
När jag promenerade ner till Sats imorse så kände jag verkligen hur kallt det blivit! Tur att jag köpte mössa förra veckan!
Efter att ha klätt på mig träningskläderna så märker jag en grej, jag hade med mig EN träningssko. Hade blivit rätt mycket gladare om det funnits två. Som tur var så hade jag promenerat ner med gympadojjorna på, in med dom på toaletten och tvätta av ordentligt bara! Man lär väl sig av sina misstag = checka träningsväskan ordentligt innan du går.
 
Träningen började jag med löpbandet, bra uppvärmning. Svetten sprutar! Måndagar haf blivit en typ av ny överkroppsplågodag. Körde först igenom mitt överkroppsprogram och det var riktigt tungt! När jag trodde mig se ljuset i tunneln och bara trodde att jag hade några övningar kvar så kom jag på att jag förträngt två övningar med kettlebell, tur att jag kom på det så även de fick bli gjorda!
Kom precis även på att det här var sista gången med just detta överkropppsprogram, är ny månad snart och det betyder nytt program. Spännande!
 
Efter att överkroppsprogrammet var genomkört så var det dags för ett pass Shape. Första gången jag hade sällskap på passet av en kompis, det var hennes första gång på det och hon hade innan frågat mig om hon kommer dö. "Det brukar jag göra varje gång. Svetten har aldrig sprutat så som på Shapen", var mitt svar. Så sant som det är sagt. Idag var det ett nytt upplägg på passet och vi hade inga brädor eller hantlar utan "bara" matta och viktplattor. Hela passet är ju en omkörare för hela kroppen, idag var det dock mycket fokus på mage och rygg. Och tyvärr så känner jag av ryggont nu, hoppas det släpper under dagen.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA