6 december, underkropp

KATEGORI: Träning | 2012-12-06 / 12:06:10
Som tidigare skrivet så har jag båda barnen hemma från förskolan idag. Men detta behövde inte stoppa mamman i sin träning. Idag stod det underkropp på schemat, och det passade suveränt att göra hemma!
 
Började med 20 minuter uppvärmning på crosstrainern.
 
 
Igår så hade jag på känn att Mini skulle bli hemma idag så gick igenom underkroppsprogrammet (var ju första gången med det programmet i och med ny månad) och såg att jag kan göra alla övningar förutom två (två maskinövningar) här hemma. Tur att man har massa träningsprylar här hemma!
Och nu till december så fick jag ett extra program av min PT med mycket fokus på rygg och mage så tog fem av de övningarna och kompletterade.
 
Annars så verkar det som ett bra program! Kommer nog ofta komplettera det med rygg/mageprogrammet jag fick. Såg att hon ökat min fällkniven till 3x15, haha den jäveln ;) Nemen det var inga problem, gick hur bra som helst!
 
Passade även på att köra sista tiden som jag hade kvar på veckans utmaning, Jägarvilan. Så nu är även den gjord! Och kom idag på det lilla knepet hon gav mig för länge sen, passade på att använda mig av den idag!
 

Hemmabygge av Bosu-boll. Den går inte att använda i många Bosu-bollövningar, men just på mina rygglyft så passade den perfa!
 
Hade fler bilder, men tydligen tyckte blogg.se att det var onödigt att ladda upp fler. Men tur man hade pilatesboll och massa vikter hemma idag också! Bra köp man gjort nångång ;)
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA