Long time no see

KATEGORI: Familjelivet | 2016-09-20 / 17:31:27
Ja, tänk att det redan är ett halvår sedan som jag skrev här sist. Och varför jag ens kikar in nu är för att jag fått mycket frågor om vad som händer med bloggen. Men jag är en periodare, vissa gånger skriver jag varje dag och sen blir det ett långt uppehåll, som nu.
 
Här om dagen satte jag mig ner och läste mina allra första inlägg. Vilka känslor det sätter igång.
 
Vi har iallafalll hunnit njuta av en alldeles fantastisk sommar! En av de absolut bästa somrarna som lämnar en härlig känsla i kroppen!
Vi hade väldigt tur med vädret och betade av massor.
Gröna Lund, Naturhistoriska riksmuséet, Junibacken, Finland, Legoland, sol och bad. Middag med vänner och sena härliga sommarkvällar med grannarna. Hur härligt som helst! Inga måsten har det varit.
 
Nu rullar det på med jobb och träning igen, jag har precis prickat av höstens första sjuktur med virus i lungorna och stämbande = absolut ingen röst och talförbud en vecka (det höll i ca 1,5 dag...). Nu går båda barnen i skolan så vi slipper lämning och hämtning på två olika ställen. Härligt! Men förstår inte när mina barn hann bli så stora. Lillan fyller ju sex år om bara tre veckor.
 
Jag har dessutom fått börja plugga psykiatri via jobbet. Så varje onsdag sitter jag bänkad i skolan! Lite tufft med alla inlämningsuppgifter också, men kul som tusan!
 
Nu väntar en hel kyckling i ugnen på att få bli familjens middag ikväll så ska ta och förbereda lite där.
 
Kanske hörs vi snart igen! 
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA