Sats onlineträning

KATEGORI: PT | 2016-01-13 / 21:33:08
Ni som är medlemmar på Sats och även ni andra kanske har sett att det görs reklam för Sats' onlineträning? Jag älskar gymmet och gör allt för att lyckas ta mig dit för min träning. Men sen finns det ju dagar (dock väldigt få!) som man kanske VERKLIGEN inte kommer ifrån (livet med småbarn...) och då tycker jag att dessa tjänster är super och hoppas verkligen att många utnyttjar det!
 
Imorse hade jag PT-timme och ben stod på agendan. Efter ett gäng övningar koncentrerade vi oss lite på min rörlighet och för att se hur jämn/ojämn min kropp är. Det var ganska väntade resultat som vi fick. Dock var jag mer rörlig än väntat på vissa punkter och slappnade av helt annorlunda nu mot för bara någon månad sen. Men därav så kände jag att kroppen hade mer att ge idag (trots snöstormen också på promenaden till och från gymmet) så passade på att ge denna onlineträning en chans!
 
Och eftersom det var bendag så tänkte jag fortsätta i samma anda och körde därför ett 27 minuters pass bootylicious. Det var ett misstag. Haha, kanske inte då.. Min visst kände jag av alla utfall som gjordes på PT-passet när även detta pass innehöll utfall. Men jag kämpade mig igenom hela passet! Och för att slå två flugor i en smäll så fortsatte jag med att jobba på min rörlighet och tänkte därför att jag lika gärna även kunde köra ett pass 'Yoga for athletes'. Åh, säger jag bara. Stel som en fryst fiskpinne. Men just höftböjaren (som är min stelaste punkt) fick jobba rejält. Tyvärr kunde jag inte utföra alla positioner till punkt och pricka eftersom jag är lite nojjig över det där konstiga jag har i vänster skulderblad. Men jag gjorde så gott jag kunde och anpassade övningarna till min nivå.
 
Jag har absolut planer på att prova på något mer pass, men absolut inte för att ersätta gymmet! Men kanske en vardag då jag jobbar dag och mannen kväll och det blir lite bök med gymmet. 
 
Nu hoppas jag på en god natts sömn för även imorgon väntar PT med ett pass överkropp!
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA