Back to reality

KATEGORI: Vardag | 2016-01-04 / 11:50:12
Jahaja. Måndag, ny vecka och nytt år. Barnen är lämnade på förskola och fritids. Själv ska jag snart på info på nya jobbet 13-16. Alla kommer ju vara nybörjare eftersom boendet öppnar först idag, ska bli spännande! 
 
Jag har passat på att använda förmiddagen till storhandling, ringa tråkiga-måstesamtal och nu förbereder jag matlådor till imorgon och tills på onsdag. Imorgon kör jag ju ett 7-21 pass. Puh! 
 
Ikväll vankas det PT-pass, bra kick för att få igång veckan på riktigt och komma in i vardagsrutinerna igen. För det är väl ingen hemlis att man blir lite småknäpp av att vara hemma sjukskriven i nästan tre månader. Känns extra bra att komma tillbaka till nytt jobb!
 
Taggad och klar!
 
*Kanske lite livrädd också*
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA