Lyckligt lottad

KATEGORI: Vardag | 2016-02-18 / 18:58:59
Imorse var det upp tidigt. Tyvärr så väckte en kattunge mig ännu tidigare än nödvändigt. Men inget ont som inte för något gott med sig, fick bli 45 minuter på crosstrainern innan dagen fick börja. 
 
Det vankades planeringsdag med jobbet på Wenngarns slott. Och jag säger bara det, jag har verkligen haft turen med mig! Vilka underbara kollegor jag har! Inte bara de på min avdelning utan även de på grannavdelningarna. Jag vet inte när jag skrattat så hysteriskt sist som jag gjort idag. Jag har ont i varenda del av ansiktet och det skulle inte förvåna mig om jag har träningsvärk i ansiktet (!!!!!) imorgon. Det är verkligen guldvärt att älska sitt jobb och trivas med de kollegor man har! Jag jobbar ändå heltid så jag spenderar ju en hel massa tid på jobbet. Som imorgon så flyttar jag så gott som in på jobbet över helgen. Dock får det bli ett pass på gymmet innan!
 
Hur har ni det? Trivs ni på jobbet? 
Kommentarer

Japp, älskar också mitt jobb - både det jag hade innan och det jag nyss har börjat på. Jag har turen att vara kvar på samma enhet o med samma kollegor, vilket gör det ännu bättre :-)

Skrivet den 20 Februari, 2016 - 07:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA