Kostschema

KATEGORI: Celiaki | 2016-02-21 / 16:07:40
Hallo. En hel helg på jobbet är över och nu är det skönt att veta att två lediga helger väntar!
 
Jag har ju haft väldiga problem med min mage på sista tiden. Insett att jag måste ta bort alla gluten- och mejeriprodukter ur kosten. Trist men sant. Jag har haft väldigt svårt att fokusera på rätt råvaror och det har åkt ner både det ena och det andra som inte borde ha åkt ner. Detta har självklart resulterat i en mage som varit i totalt obalans, trötthet, irritation, ännu värre sömnsvårigheter och smärtor. Inte alls kul! 
Så förra veckan bestämde jag mig för att börja med kostschema igen, och även om jag har utbildningen själv så tycker jag inte om att lägga mitt eget kostschema. Så jag valde att vända mig till Maria på FoodOchFitness och väntade med spänning! Fredag förmiddag damp det ner i mailkorgen och jag blev genast frälst! Trots en hel helg på jobbet så valde jag att börja redan igår, känner mig själv alldeles för bra och vet att om jag hade väntat tills imorgon eller tisdag så hade jag "unnat mig" alldeles för mycket skit under helgen och bara mått konstigt och hamnat i sockerkoma. Inne på andra dagen nu, men ja än så länge är jag frälst!
 
Vill du också ha ett individanpassat kostschema så tveka inte att maila [email protected] 
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA