What doesn't kill you makes you stronger

KATEGORI: PT | 2015-11-19 / 20:21:13
För det första, tusen tack för alla tankar, kommentarer och meddelanden som jag fått! Det värmer massor!
 
Rubriken som jag använder är inte länge sedan jag sist använde, men den passar verkligen in idag.
 
Morgonen var väldigt orolig och känslosam. Jag har gråtit och varit så frustrerad. Timmarna till läkarbesöket kändes oändliga.
 
Väl på plats fick jag äntligen ett svar. Ett svar som snurrar till det i skallen men samtidigt är det så många frågor och funderingar som faller på plats efter oändligt många år. Just nu vill jag landa och andas lite, jag kommer med ett mer specifierat inlägg om det imorgon eller i helgen.
 
Det var samtidigt en lättnad, men även jobbigt. Men som en räddare i nöden fick jag köra marklyft med PT efteråt. Den lyckan och den känslan går inte att beskriva, efter ett alldeles för långt uppehåll. 
 
Peace!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA