En djup suck

KATEGORI: PT | 2015-05-22 / 18:37:00
I veckan har jag inte varit lika aktiv varken här eller på Instagram som jag brukar. Och det kan vara att anledningen till det är något förjävligt. Jag och min sjukgymnast har alltid varit fascinerade över att mina knän hållt så bra med tanke på att jag vägt så pass mycket. I måndags hände något, fick en konstig känning i knät som tyvärr fortfarande hänger på.
 
Så jävla onödigt och opassande att komma nu. Jag vet inte exakt vad det är, men både hoppas och tror att det "bara" är något lite snabbt övergående muskulärt. Självklart har jag anpassat träningen de senaste dagarna till detta. Och ja, det är verkligen dum tid. Dels så ska jag springa Vårruset på måndag, fast det är inte egentligen det som spelar roll. Nej, det som får det att bli extra pissigt är att jag har blivit med PT.
 
En fantastisk människa som jobbar på Sats och sett hela min viktresa. För ett år sedan lovade jag mig själv att anlita henne som PT nångång i mitt liv. Nu blev det dags, vi hade första mötet igår. Planen är att vi ska köra svinhårt. Så ni fattar hur surt det här känns? Men, nu är det vila, vila, vila som gäller så hoppas vi att det försvinner lika fort som det kom! Inte fan ska ett knä få ställa till det för mig när jag kämpat mig igenom så mycket annat! Hey ho let's go!
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA