Myhealthylife. 2

KATEGORI: Inspiration | 2015-03-05 / 21:34:03
Hej!
 
Det var rätt länge sen. Egentligen är det ingenting speciellt som hänt med ändå massor.
 
Det jobbigaste är väl att jag har haft sådana problem med magen, men skam den som ger sig! Det gäller att lyssna på sin kropp och prova sig fram till det som fungerar bäst för en.
 
Jag fortsätter min fantastiska resa och blir glad när jag ser hur många unika besökare jag ändå haft dagligen fast jag säkert inte skrivit på en månad(?).
 
Just nu går kosten strålande och jag har ändrat ganska mycket bana på träningsfronten. Jag trivs som fisken i vattnet. Vi kan väl göra så att jag under helgen uppdaterar er lite? För mig känns det lite som fas 2 av min resa. Det magiska är att det inte längre bara handlar om viktnedgång. Nu vill jag forma kroppen och bygga muskler!
 

Komsi komsi muskler!
 
Ni får hemskt gärna komma med önskemål om vad jag ska skriva om!
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA