Kostupplägg, fas 2

KATEGORI: Kostupplägg | 2015-03-06 / 07:20:43
Vissa av er kanske kommer ihåg att jag för ett år sedan körde med ett kostupplägg utformat av en coach som heter Jesper Ståhl, jag körde väl det i elva veckor och fick grymma resultat! Nu är det så att för tre veckor sedan bestämde jag mig för att kontakta Jesper igen för ett nytt upplägg. Han formade ett nytt upplägg efter mina nya mål, alltså inte enbart fokuserat på viktnedgång utan faktiskt börja bygga lite på denna kropp också. Jag närmar mig -80 kilo på vågen, så ni kan tänka er hur kroppen ser ut när man mest kört kondition...?
 
Det nya upplägget jag har trivs jag sjukt bra med! Jag känner att jag har massor att variera mig med och känner mig grymt stark!
 
Måndag-fredag äter jag väldigt strikt, lördagar är det vägning och sedan fridag med kosten då jag äter det som jag varit mest sugen på under veckan. Det som är väldigt nytt för mig med detta upplägg är att jag på söndagar har fastedag. Jag har kört tre fastesöndagar hittills och det har gått förvånansvärt bra!
 
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA