A och O

KATEGORI: Kostupplägg | 2015-03-15 / 19:08:19
Får många gånger höra att det tar så lång tid med allt när man följer ett kostupplägg. Förstår inte alls vad folk menar. Jag gör matlådor engång i veckan och så har jag maten klar för resten av veckan. Förstår ni hur mycket tid jag faktiskt sparar?  Självklart lagar jag mat till resten av familjen om dagarna, men förstå lättnaden att lite då och då få pausa med att VARJE dag behöva göra olika maträtter eller anpassa så sjukt mycket. Min mage har ju svårt för mycket gluten och mejeriprodukter så blir jobbigt att anpassa maten för alla. Så att några månader per år ta en enklare utväg är guldvärt!
 
 
Maten fixad för ett tag. Skönt! 
 
Haft en härlig helg och längtar redan till nästa! 
Veckan bjuder på en femdagars vecka på jobbet. 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA