Min bollplank

KATEGORI: Kostupplägg | 2015-07-03 / 19:19:54
Förmiddagen alltså. Det var av någon anledning inte så bra psykmässigt vad gäller kosten. Morgon PWn gick an som vanligt men sen på förmiddagen fick jag sånt sjukt sötsug. Ville egentligen bara kasta allt som har med kostupplägg att göra rakt in i väggen och gotta i mig massa onödigheter bara för att. Det är viktigt att lära sig det där. Varför vill man vissa saker? Vill man ha chips på fredagskvällen bara för att det ska vara fredagsmys eller vill man verkligen, verkligen ha det för att man verkligen vill?
 
Tack och lov pratade jag av mig med en av de enda människorna som verkligen förstår det här. Hon känner mig utan och innan och kan så ofta printa in i mitt huvud vad det egentligen är jag vill.
Jag tror nämligen att många andra skulle säga "Äsch, var inte så hård mot dig själv. Det är sommar och semester så strunta i upplägget nu". Men som jag skrev i ett tidigare inlägg så ska semestern handla om att må bra och göra det jag vet att min kropp mår bäst av. Och jag VET egentligen att jag absolut inte mår bäst av att trycka i mig alla de godsaker som flimrat förbi på näthinnan. 
Så ja, jag är tacksam att jag har någon att vända mig till när det krisar och som säger precis de orden jag behöver. 
 
Imorgon får det bli lite av veckans fridag och då kommer nog en glass att slinka ner i allafall. Och kanske någon annan middag än kyckling.
För att jag ska nå mina mål måste jag självklart sköta kosten efter hur målen ser ut. Men som min bollplank sa "En glass och en fri måltid sabbar ingenting"
 
Efter heldagshäng på stranden fick jag till ett grymt styrkepass! Brände rejält i musklerna 💪💪💪
 
Ha en trevlig fortsatt fredagkväll nu alla ni!
Här ska det njutas i värmen med mannen min, en skål med kvarg och bär, en proteinshake och cashewnötter! 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA