Lugnet efter stormen

KATEGORI: Inspiration | 2015-01-09 / 11:52:11
Jag har jobbat väldigt mycket senaste tiden. Sen 19 december har jag haft två lediga dagar, även haft några 13 timmars pass. Känner mig dock förvånansvärt pigg och fräsch. Igår när jag slutade jobbet började jag bli lite nervös, det pirrade i hela kroppen och kändes som att jag skulle bryta ihop i ett  hysteriskt skrattutbrott typ. JAG SKULLE VARA LEDIG I TRE DAGAR. Känslan är konstig. Jag började med att åka till gymmet för ett bröst/triceps/rygg pass, så skönt!
 
Nu sitter jag här i soffan och är inne på första lediga dagen. Spenderat hela förmiddagen på gymmet och kört ett överkroppspass. Hade en ovan kollega med mig idag och det är så härligt att se vad träning gör med folk. Hon är 40+ och bestämt sig för att komma i form. Och vad stolt jag är! Hon kämpade och slet, och för att vara ärlig så är jag grymt imponerad över hennes presentation! Med vilja kommer man långt! Bra jobbat!
 
Det spelar ingen roll hur gammal du är, om du är smal eller tjock, otränad eller vad som helst. Ge träningen en chans, hitta träningsformen som passar dig! Vill du simma så gör det! Dansa? Fotboll? Gymma? Springa? Prova dig fram och hitta det som är rätt för dig så kommer du tacka dig själv i slutändan!
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA