Laxpudding

KATEGORI: Celiaki | 2015-01-01 / 18:28:00
Eftersom jag jobbar hela helgen så har jag förberett med lite matlådor. Ni vet ju hur planering är A och O? Slängde ihop en laxpudding där jag varvade vanlig potatis med sötpotatis.
 
Superenkel att göra!
 
Började med att skiva vanlig potatis och täcka botten på formen, hade sedan på lax, dill och salt och peppar. På nästa lager hade jag sötpotatis och sedan lax och dill igen. Sedan ett till lager med vanlig potatis innan jag avslutade med lax och vill. Äggstanningen gjorde jag på 3 ägg och 4 dl osötad mandelmjölk.
Sedan in i ugnen på 225 grader på ca 60 minuter.
 
Mums!
Eftersom jag jobbar hela helgen (långpass) så har jag tidsinställt lite inlägg och sammanfattat mitt grymma år.
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA