Genom eld och vatten

KATEGORI: Allmänt | 2015-12-05 / 20:23:00
Igår var det sju år sedan jag blev mamma för första gången. Det var sju år sedan jag fick en propp och det var sju år sedan som jag var nära döden på grund av en sjuklig graviditet. Allting ont för med sig något gott, eller hur är det man säger? Jag fick iallafall världens underbaraste son, han har fått mig att växa något otroligt och att mogna som människa. Jag älskar honom mer än något på denna jord och självklart är det han och hans lillasyster som jag kämpat mig igenom denna resa.
 
För att visa att det som varit har varit passade jag på att ta personbästa i marklyft igår på gymmet, lite som en grej för att visa att jag nu tänker bli världens starkaste mamma och alltid finnas där för att beskydda mina barn.
 
I och med att barnen växer och blir större så får mamman hänga med och bli starkare!
 
Och eftersom det var födelsedag så firades detta med lite disco på kvällen, och vilken lyckad kväll och vilket lyckligt barn! Det är härligt att se ens barn så lyckligt och tycka att det var den bästa födelsedagen någonsin. Då känner man sig fullständig och känner att man lyckats med sin roll som festfixare, efteråt stannade grannarna kvar rätt sent så det var trevligt att bara umgås.
 
Idag började jag dagen med att ladda ordentligt med en portion havregrynsgröt innan jag skulle till gymmet för att köra ett överkroppspass. Det är riktigt härligt att gå runt och vara helt slut i kroppen även när man tränat utan PT! Idag blev verkligen ett sånt pass, härlig lördagskänsla! Även denna eftermiddag och kväll har spenderats i kalas då sonens bästa vän fyller år. 
 
Och med nöjda barn som festat hela helgen, och mannen som är på julbord så ska jag spendera hela kvällen i soffan med små och kanske stora pälsbollar och plöja igenom några avsnitt av Orange is the new black på Netflix.
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA