2015bestnine

KATEGORI: Vardag | 2015-12-31 / 08:46:05
Den sista tiden har jag fokuserat på att må bra, lägga det åt sidan som jag ändå inte kan påverka. Jag måste lära mig att ta det lite lugnt och lyssna på kroppen, och jag tycker faktiskt att jag kommit långt på den biten.
 
Nästa vecka är det dags för mig att börja jobba igen, då har jag varit hemma i elva veckor. Helt sjukt!
Jag börjar dessutom på nytt jobb så det ska bli extra kul! Det är ett helt nyöppnat boende så blir riktigt kul att vara med och starta upp det från början. Igår var jag och några av mina nya kollegor på plats för att möblera lite och fixa det sista inredningsmässigt.
 
På måndag börjar vi med några timmar intro och på tisdag kör jag mitt första riktiga arbetspass, 7-21. Efter nästan tre månader hemma!
 
2015 har varit ett annorlunda år, egentligen ett riktigt skitår! Eller själva våren och försommaren var bra men sen har det varit riktigt skit! Men inget att hänga läpp för, man utvecklas som människa och jag har lärt mig massor!
 
Nu blickar vi framåt för ett grymt 2016! Jag ska snart iväg till gymmet för ett PT-grupppass med flera av min PTs klienter och kvällen avslutar vi hos goda vänner över en god middag. 
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA