Slap in the face

KATEGORI: Allmänt | 2015-08-10 / 18:03:00
 
Detta brev slank ner i brevlådan här om dagen hemma hos mig.
 
Jag är alltså kallad till en årlig kontroll, en kontroll som jag faktiskt aldrig förut har blivit kallad till.
Det är för 3,5 år sedan (tror jag) som jag fick diagnosen farligt högt blodtryck och som jag var tvungen att bli medicinerad för. Jag fick då höra att mitt blodtryck var så högt att jag nu gick på maxdos av medicinen och att detta var något som jag aldrig kunde bli av med. Säg ALDRIG 'aldrig' till mig. 
 
Ett år senare slutade jag med medicinen efter att ha fått ner mitt blodtryck. Då låg jag på ett normalt blodtryck, och för att vara helt uppriktig så har jag lite besvär av för lågt blodtryck i dagsläget 😂😂 Ni ser hur det kan vända.
 
Vilja är något som jag kan skriva långt upp på min meritlista i allafall. 
 
Men vad säger ni? Kanske läge att avboka detta läkarbeök? 😃 Känner att jag kan skratta det här brevet rakt upp i ansiktet nu 👊👊👊
Kommentarer

Eller så kan du gå på besöket och kanske få hjälp med ditt låga blodtryck eftersom du besväras av det...

Skrivet den 11 Augusti, 2015 - 16:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA