PT-timme

KATEGORI: PT | 2015-08-03 / 20:40:27
Hallo!
Helgens jobb fick en att verkligen känna att man lever! I lördags fick jag runt 23.000 steg, vanliga dagar får jag kanske runt 5000. Jag fascineras ofta av mitt jobb, du vet aldrig vad som händer och ska oavsett alltid verka lika professionell och alltid med ett leende på läpparna. Tur att jag älskar det jag gör!
 
 Idag fick det bli ett efterlängtat PT-pass! Nu kör vi igång ordentligt efter alla semestrar och så. Ska bli sjukt spännande att se denna utveckling och verkligen känna att man utvecklas! 
Idag körde vi teknik på marklyft, och behöver jag säga att jag är överlycklig? Längtar efter att se hur dagens pass känns i kroppen imorgon och lika mycket längtar jag till torsdag då vi kör igen!
 
Eftersom blogg.se tycker att det är läge att jävlas nu så kan jag inte bjuda på någon charmig bild som tänkt.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA