PT med benpass

KATEGORI: PT | 2015-08-11 / 10:26:00
Hallo!
 
Igår hade jag en härlig PT-timme efter jobbet, finns nog inget härligare än att få sista krafterna utdragna från en efter en intensiv dag. Jag vet inte riktigt om det var att jag kom direkt från jobbet där det är totalt värdelös luftkonditionering eller om lördagens avstickare från kosten gav sig till känna, men jag svettades något fruktansvärt och var helt slut!
Nu när jag missköter kosten så brukar jag sova riktigt uselt den natten, nu var det i och för sig två dagar sen men det kan nog sätta sina spår ändå. Sen så har jag nog tjejveckan på g och då är det ju helt naturligt med att min kanske blir mer orkeslös. 
 
PTn hade i alla fall planerat in ett härligt(???) benpass som jag tror att jag garanterat kommer att ångra. Speciellt imorgon! Min träningsvärk brukar nämligen vara som värst två dagar efter. Det blir spännande att se!
 
Hoppas det inte är allt för varmt så man inte behöver dricka så mycket och springa på toa massor 🙈🙈🙈 Haha, kan ju många gånger vara en utmaning efter rejäla benpass.
 
Men det var skitkul och jääävligt tungt! Precis som det ska vara! Smithmaskinen fick vara våran lilla tortyrkammare.. 
 
Vad tycker ni om min nya grötburk som jag har morgongröten i på jobbet? 😄
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA