What dosen't kill you makes you stronger.

KATEGORI: Ischias och diskbråck | 2015-04-17 / 13:26:57
Igår var jag hos doktorn igen, inte samma doktor som förra veckan. Den här doktorn verkade inte tro att det var diskbråck utan "bara" något muskulärt. Jag hoppas verkligen på det! Ska i allafall på magnetröntgen i början på nästa vecka så får vi se efter det.
 
Idag hade jag tid hos sjukgymnasten. Hon däremot tyckte att det verkade som en diskutbuktning. Jobbigt när alla tror olika. Fick i allafall lite övningar från henne och lite annat som jag ska tänka på.
 
Bara att hoppas och se vart allting leder. Och eftersom jag saknar all kraft i vänsterarm så är det tyvärr fortfarande styrketräningsförbud till överkroppen. Får nöta ben och kondition helt enkelt. 
 
Det handlar om att aldrig ge upp.
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA