Baksmällan

KATEGORI: Familjelivet | 2014-09-22 / 13:13:32
Då var jobbhelgen över. 36 timmars jobb. Jag är sjukt glad att barnens skola och förskola hade stängt idag så man slapp dra sig upp så tidigt.
Efter de senaste helgerna som jag har jobbat har jag verkligen känt mig bakis dagen efter, kännt mig som en zombie och ser nog inte direkt vacker ut heller. Allra helst hade jag velat lägga mig i soffan och spenderat hela dagen där. Men samtidigt så känner jag, är det verkligen där jag kommer få mina krafter ifrån? Jag vet ju själv vilken energikick jag får av träningen. Tack och lov för barnpassning på gymmet dagar som denna, och tack och lov att båda barnen tycker att det är bland det bästa som finns att få hänga där.
 
30 minuter på crosstrainern och ett helkroppspass. Känner mig som en ny människa.
 
Nu mellanlandar jag och barnen hemma en sväng med lunch och dusch innan det är dags för logoped för K och sedan väntar storhandling. Dessa lediga dagar är alltid så fullbokade.
 
 
Hur har eran helg varit?
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA