Veckan kom och gick

KATEGORI: Ischias och diskbråck | 2014-05-04 / 18:48:00
Som ni läste i förra inlägget så har kosten känts grym i veckan, förutom att jag tycker att jag äter så sjukt mycket. Men dumt att klaga va?
 
Träningsmässigt har det också varit en grym vecka. Började med nytt träningsupplägg i veckan och det känns tungt! Vilket behov kroppen verkligen hade av en vilodag igår! Dock så ingick det storstädning i det så trött i kroppen ändå, men efter städningen latade jag mig i soffan! Hunnit med tio pass i veckan så inte alls illa pinkat tycker jag.
 
I veckan har jag även börjat jobba. Samtidigt som det kändes alldeles underbart att få börja jobba igen så kändes det självklart lite läskigt, man är ju mån om ryggen lite extra nu igen. Skräcken vart ju inte bättre av att veta att min kollega var sjuk och fick veta att jag skulle få jobba med en tjej som jobbat sju gånger inom vården och bara var vikarie utan utbildning inom vården. Nästan så man vände och gick hem. Men glad att jag inte gjorde det, för denna tjej var grym! Ska absolut gå till chefen och berömma henne! Tänk om alla vikarier var lika fantastiska.
 
Men nu är vardagen åter igång för fullt. Jobb, plugg, träning, familj och allt som hör till. Och mycket att stå i nu med K, men det blir bra det här.
 
Jag tackar för en härlig vecka och går in i den nya veckan fullt planerad och ett leende på läpparna!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA