Pirrig som ett litet barn på julafton

KATEGORI: Ischias och diskbråck | 2014-03-14 / 18:23:10
Hej hej, hemskt mycket hej.
Det var ett tag sedan. Jobbat, tränat, ätit, sovit. Typ. Fast just nu är jag sjukskriven till nästa onsdag. Läkaren misstänker att min ischias kommit tillbaka och så bråkar ryggen. Men på måndag ska jag till kiropraktorn så får han knäcka mig igen.
 
Men nu till rubriken, och för att välkomna er till den nya kategorin. JAG SKA BÖRJA PLUGGA TILL LIVSSTILSRÅDGIVARE!!!!!! *Ok, andas*. Vad fan gör en sån då? I utbildningen blir man även Kostrådgivare och Hälsocoach. Då kanske ni förstår lite? Efter utbildningen lär jag plocka in lite andra intressanta kurser också. Kanske som gruppinstruktör? Time will tell.
Jag är bara så jävla glad nu. ÄNTLIGEN tar jag tag i en av de största drömmarna i livet! Jag har velat det så länge! Så vad fan väntar jag på? Det är nu det gäller!
Det är inte alls långt kvar till start heller, 1 april rättare sagt. Utbildningen går på distans. Jag sitter här och dreglar över att se vilka kurser som ska läsas. Och dreglar över kostdataprogrammet som vi kommer att arbeta med. *Torkar sig om hakan*.
 
Jag ska fortsätta med min heltidstjänst som undersköterska. Självklart ska även familjen och vännerna hinnas med. Och min älskade, älskade träning. Nu om inte annat så lär ju inte motivationen försvinna i allafall?!?
 
Hejhej, hemskt mycket hej.
*Vinkar från mina rosa små moln*
Kommentarer
eva

Jättekul att du gör något du drömmer om!! Stort Grattis!! :D

Skrivet den 14 Mars, 2014 - 18:40
eva

Jättekul att du gör något du drömmer om!! Stort Grattis!! :D

Svar: Tack :)
Laura

Skrivet den 14 Mars, 2014 - 18:41
Camilla från Uppsala

Åh, vad spännande!
Vilka är det som är ansvariga för den utbildningen? hur länge håller den på?
Nyfiken!

Svar: Just den utbildningen som jag valt att gå hålls av Bergklinteducation. Jag kommer att plugga på distans och kommer ha ett år på mig att bli klar med utbildningen.
Laura

Skrivet den 23 Mars, 2014 - 20:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA