När det känns som att tiden stått still..

KATEGORI: Familjelivet | 2014-02-15 / 19:56:49
Blir lite rädd när jag kommer in på bloggen. Efter 10 månader.. Det är nästan som att livet stått still. Men det har den inte. Det har hänt massor. Och ändå inte.
 
Det jag känner igen mig mest i när jag kommer in på bloggen är deppigheten, och det blir jag självklart väldigt ledsen över. För det har inte varit ett ledsamt år, absolut inte. Dock är jag en person som drabbas av vårdepression, bara det att i år kom den lite väl tidigt. Men det som är tur i oturen är att jag lärt mig, drabbats av det här så många år på raken så har tack och lov lärt mig att känna igen symtomen och reagera så det inte behöver gå så långt.
Nej usch, det här skulle inte bli ett deppinlägg! Tvärtom. Tänk om man kanske kunde få liv i denna blogg igen? Man ska inte hoppas på för mycket kanske. Haha.
 
 
Hej och tack för att du hittat hit!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA