När allting inte står helt rätt till..

KATEGORI: Kost | 2014-02-16 / 17:01:31
Jag vet inte vad det är. Men någonting är väldigt fel. Senaste tiden, helt plötsligt har jag blivit så trött. Jag är så trött, och så irriterad. Vid minsta lilla ljud så vill jag bara bryta ihop och börja gråta. Det är hemskt, det går så hemskt mycket ut över barnen. Jag är trött och grinig. Jag orkar inte och vill bara stänga in mig i ett tyst rum. Ensam.
 
Jag tror, och nästan så att jag hoppas på att det handlar om kosten. Denna eviga jävla kost som ställer till det så in i helvete för mig. Det är inte det att jag går runt och är hungrig, för det har jag lärt mig att koppla bort. Jag känner inte hunger på samma sätt längre. Jag har lärt mig att bortse från det. Jag vet innerst inne att mitt kaloriintag varit alldeles för litet idag. Och det handlar ju inte heller bara om hur mycket man stoppar i sig, även om vad. Och det är där det skiter sig för mig. Jag undviker vissa grejer, helt enkelt för att jag är så rädd. Rädd för hur kroppen ska reagera.
 
Men idag har jag bestämt mig. Jag kommer att ta hjälp med kosten. Träningen är ju inget problem för mig, men kosten. Det känns bra att jag nu bestämt mig, ska ta hjälp av någon som kan det här. Just nu letar jag efter "den rätta" och tror nog att jag hittat den som får hjälpa mig med den första biten. Men mer om det sen när allting är klart. Väntar med spänning i allafall! Därav så inviger vi en ny kategori idag, Kost.
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA