Fitnessguru Beach 2015

KATEGORI: Fitnessguru | 2014-12-15 / 18:09:00
Snart är det nytt år med nya utmaningar. Tycker själv ofta det verkar härligt att börja med något nytt. Nya utmaningar och pigg och fräsch.
 
Har ni några nyårslöften? Eller kanske mål? Det enda målet och löftet jag har till mig själv är att fortsätta vara lika grym som jag varit detta år.
Jag vet att många andra där ute känner att nu är det dags att börja "det nya livet" och kanske komma igång med träning och kost ordentligt. För vissa är det inte helt enkelt att ordna detta själv medans det är lättare för andra.
 
Men om du är den som känner att du kanske behöver en push, eller en spark där bak så tycker jag att du ska fortsätta läsa!
 
Visste ni att Fitnessguru ska köra igång ett projekt tillsammans med PT:n Martin Löwgren, Fitnessguru Beach 2015. Detta är ett fem månaders projekt där de antagna medlemmarna får en riktig chans att förändra sitt liv genom att man får ett personligt träningsschema och även ett kostschema. Tittar man på bilderna från tidigare år så ser man verkligen vilka fantastiska resultat man kan nå!
 
Bilden är lånad här och där hittar ni fler grymma resultat!
 
Det finns totalt 100 platser och 75 av dessa kommer att tränas och coachas av Martin själv på Idrottsskadecenter i Stockholm. Resterande 25 platser går till online-deltagare. Så skicka in din ansökan redan nu!
 
Fitnessguru Beach 2015 börjar redan efter jul och håller på till sommaren, du kommer få en bred kunskap som gör att du efter projektet kan upprätthålla din sunda livsstil.
 
Tveka inte att skicka in din anmäln redan nu till [email protected]

Mer information kan ni hitta här
 
Lycka till!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA