I will fight till the end

KATEGORI: Kasper | 2014-04-03 / 19:28:48
Det är full fart runt stora grabben här nu. Igår var vi på Karolinska för att göra EEG. Vi har alltid sån tur att han vet att hos doktorn, då sköter man sig. Det gjorde han även denna gång, satt helt still så de kunde sätta många fler elektroder mot vad de någonsin satt på någon i samma ålder. Stolt mamma, som alltid.
 
Idag svängde vi till Ikea en snabbis med grannen innan det var dags för logoped, logopeden träffar vi ju engång i veckan och det är så intressant att se vilka framsteg grabben gör. Helt fantastiskt!
Med bus i kroppen, stackarn har ju inte varit på förskolan sedan i måndags så fick vi direkt från logopeden stressa iväg och käka lunch i bilen för att hinna till BUP för utredningsdag nummer två. Idag fick barnet träffa psykologen själv medans vi föräldrar fick prata med en läkare om allt möjligt. Lite över 1,5 timme senare kom vi ut i lekrummet, och där satt psykologen och lekte för fullt med K. Hon såg lite sliten och utpratad ut, haha! Frågade om han var lite uppe i varv, och hon nickade ganska medtyckande.
K längtar till förskolan imorgon, inte konstigt att det kryper i kroppen.
 
Men det här känns bra, hela utredningen. Man får mer och mer förståelse för K, och förstår mer och mer hur han ser på saker och ting och hur man kan underlätta för honom. Och självklart behöver vi som föräldrar lite tips och råd. Men jag känner mig ganska trygg. Jag har grannen och snacka med, hon känner igen sig en del. Skönt.
 
Dagarna för mig har varit kämpiga. Smärtan är hemsk och jag vet snart inte vad jag ska ta mig till. Jag blir så trött, kroppen orkar inte och huvudet orkar inte. Jag gråter dagligen av smärta och börjar bli begränsad i vad jag kan göra och inte göra. Bilkörningen går inte längre toppen. Men jag kämpar, det här tar jag mig igenom snart!
Tyvärr har jag även fått ovälkomnat besök av en förkylning....
 
Gammal bild på mig och mitt hjärta
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA