Still going strong

KATEGORI: 100 dagar | 2013-01-11 / 19:59:54
Hej hej hallo.
 
Det har inte hänt någonting hemskt här, inget värre än att motivationen för bloggande inte är på topp just nu.
 
Jag jobbar heltid, förra veckan blev det 62 timmar. Kanske lite mer än heltid. Jag trivs så otroligt bra på jobbet och är verkligen supernöjd över att jag stannade kvar!
 
Angående Fitnessfighten, idag är det dag elva som närmar sig sitt slut. Och faktiskt har jag följt både tränings- och kostprogrammet till punkt och pricka varje dag! Heja mig. Är väldigt duktig på att packa ner massa matlådor med mellanmål och/eller lunch/middag när jag jobbar. Träningen sköter jag varje dag, hur jag än jobbar. Förra helgen var jag rätt duktig, jobbade 8-20.45 och gick upp 04.45 för att hinna träna. Folk tycker att jag är knäpp, jag kallar det för motiverad.
Ett träningspass brukar ta runt 1 timme och 20 minuter för mig. Och som tur är så trivs jag som fisken i vattnet med detta. Ökat i vikter och tekniken sitter nog fin fint på det mesta.
Jag varierar dag för dag med om jag kör först 10 minuter crosstrainer och sen 90 sekunders cardio var tredje övning eller om det blir två crosstrainningspass på tio minuter. Bra med variation känner jag!
 
Och angående mina 100 dagar, ja eftersom ni läste att jag följt Fitnessfigtens kostprogram slaviskt så innebär det ju även att jag hållt mig ren. Dag 11 av 100 närmar sig sitt slut. Och det hfitar fortfarande aldrig varit såhär lätt.
Det var en dag, min första lediga dag efter 62 timmar jobb. Jag var trött, mådde piss och såg massa godis hemma. Jag tänkte tanken många gånger. Men tack och lov så dök nästa tanke upp som sa "Varför? Varför ska jag svika mig själv?". Jag klarade frestelsen, bättre än någonsin.
En natt så drömde jag att jag svek mig själv, tror det var godis jag åt i drömmen. Men tänk så onödigt att svika sig själv för en godisbit? Nej.
 
Vi hörs när vi hörs.
Kommentarer

Haha, jag drömde faktiskt häromnatten att jag hade låst in mig på en toalett och TRYCKTE i mig lösgodis... Känner att det inte är helt okej, haha!

Svar: Haha :P Har massa sånna drömmar :P
Laura

Skrivet den 12 Januari, 2013 - 15:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA