Inte mycket mer än så här

KATEGORI: 100 dagar | 2013-01-05 / 14:51:21
Det är tyst på bloggen i helgen,  jag jobbar nämligen 8-20.45 hela helgen så finns inte mycket bloggtid. 
 
Fitnessfighten kör jag på som vanligt med. Det blir mycket matlådapackande när man ska äta var tredje timme. Tycker att detta går hur bra som helst. Håller mina var tredje timme så gott det går. 
För att hinna med träningen har jag valt att gå upp 04.45 och träna på morgonen innan jag åker till jobbet. Lite stolt över mig själv borde jag väl vara. 
 
Och angående sockeravvänjningen så går det otroligt bra, femte dagen idag och jag har knappt  en enda dag tänkt på socker. Inte en endaste gång haft det där hemska suget och inget abstinens. Konstigt det där!
Jag skulle vilja påstå att det beror på att jag nu äter var tredje timme, men samtidigt så har jag gjort det så många gånger förr och det har ändå aldrig gått såhär bra. Vet inte om det kanske beror på att det denna gång handlar om 100 dagar,  jag vill fixa det och jag vet att jag KAN fixa det. Fast när dom där 100 dagarna gått, kommer jag verkligen stanna där o1ch bryta det som funkar så bra och stoppa i mig nåt socker? Vi får se. 
Kommentarer

Du borde verkligen ha en jävla eloge för att du går upp så tidigt och tränar, allra helst när du slutar så sent och börjar lika tidigt dagen efter!

Heja, heja dig!!

Svar: <3
Laura

Skrivet den 05 Januari, 2013 - 18:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA