Fina familjehelg

KATEGORI: Familjelivet | 2013-01-20 / 20:12:36
Igår åkte vi iväg till Västerås för att hälsa på min svägerska med barn, alltså barnens kusiner. Alldeles för länge sedan som vi sist sågs! Vi firade lite julafton med julklappar eftersom vi inte firade jul ihop.
Svägerskan hade gjort massa fin mat, potatisgratäng med smördegsinbakad fläskytterfilé. Men eftersom jag äter enligt Fitnessfighten nu så hade jag troget med mig min egen matlåda.
 
Både igår och idag har jag gjort den vanliga träningen enligt Fitnessfighten men blir inge träningsdagbok om det. Blir nog annorlunda med träningsdagböcker när Fitnessfighten är slut, idag är det dag 20/30. Inte långt kvar nu!
 
Idag har jag och barnen umgåtts med min mamma, finns nog inget som gör dom gladare än att få hänga med mormor. Barnen fick välja ut lite nya kläder som min mamma skulle beställa och eftersom jag fyller år snart så sa min mamma åt mig att klicka hem lite kläder till mig också som hon skulle betala. Hittade inga "vanliga" kläder så fick bli träningskläder. Klickade hem tre nya träningstoppar, två par byxor och ett ordentligt hopprep. Längtar!
 
Nu blir det mera söndagsmyshäng i soffan med mannen min.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA