Träningskalender oktober

KATEGORI: Anroma, Personal training | 2012-09-26 / 18:00:09
Stod inne på ÖB och akuthandlade nya galonisar till K idag (pappan hade fått laga de med silvertejp imorse. Till min lycka så fanns det EN storlek kvar i Ks storlek) när mobilen plingade till och jag fick mail.
 
Blev så glad när jag såg vad det var! Det var ett mail från min PT som skrev att hon nu gjort färdigt mitt träningsschema för oktober. När jag väl kommit hem så satte jag mig ner och blev alldeles frälst. Åh, schemat är så perfekt och passar mitt liv hur bra som helst!
 
Nu längtar jag tills det blir första oktober så jag kan börja följa det! Självklart ska jag träna redan innan men det här blir ändå perfekt!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA