Nutisal & Bonaqua

KATEGORI: Mat | 2012-09-07 / 19:41:50
Idag för första gången på mina sju "duktiga veckor" fick jag ett riktigt "fredagsmys sug". Men det konstiga är att jag INTE var sugen på det som är min stora passion i livet, alltså chips med dipp och/eller lösviktsgodis! Jag var ruuuskigt sugen på naturgodis i lösvikt.. Men eftersom dessa inte heller är direkt nyttiga, alla dessa choklad överdragna är ju bara "fejknyttigt". Jag funderade, googlade, pratade men en tjej och försökte komma fram till vad jag skulle köpa. Lutade mycket mot grönsaker att dippa, men var ändå inte riktigt sugen på det.
 
Tog mig upp till ica för att se vad de hade att erbjuda. Väl där uppe med en gallskrikande/övertrött Mini så kunde jag inte tänka allt för mycket i lugn och ro. Gick runt, runt, runt.. Fick helt enkelt bli nötter. Och en Bonaqua Päron lätt kolsyrat.
 
Och neeeej, jag ska inte trycka i mig hela påsen. En näve bara.
 
Nötter är ju ändå mycket nyttigare än chips eller godis, så lite nötter kan jag nog få gotta mig med ikväll när det blir myskväll med mannen och Mission: Impossible - Ghost Protocol.
 
Ja, det är F som valt kvällens film.
 
Dagens träning var: 30 minuter cykling innan frukost och ytterligare 30 minuter när Mini låg och sov. Eftersom jag var ensam hemma med barnen på dagen så blev det inte mer träning, ville ju gosa med mina hjärtan.
Kommentarer

bra val istället för chips! :D

Svar: Tack du!
Laura

Skrivet den 07 September, 2012 - 22:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA