Hattifnattarnas ö

KATEGORI: Vardag | 2012-09-22 / 11:07:38
Lugna sköna lördag. Pappan i familjen är ute på jobb, väldigt ovanligt att han jobbar helg. Eller jobb och jobb.. Han ska hjälpa till med ett badrum (han är plattsättare) och så får han betalt så är väl ett jobb men han är alltså inte på sitt riktiga jobb. Nog om det :P
 
Jag och barnen har tagit en slapp förmiddag, just nu rullar Hattifnattarnas ö på tv. När det är film på g så kan mamman passa på att träna, så blev en 30-minuter till Bolibompa imorse innan frukost och nyss ytterligare 30-minuter.
 
Snart kör vi lunch, makaroner och fiskbullar till barnen. Helt klart bland det bästa som finns (enligt barnen alltså, mamma klagar inte heller då det är väldigt lättlagat! Hade ju varit värre om de krävde halstrad lax till lunch..). Får se vad jag hittar på för gott till mig.
 

Efter lunch drar vi iväg med mamma/mummi och handlar lite innan vi går till henne och väntar på att få besök av en av mina bröder. Trevligt.
 
Är vi riktigt snälla så åker vi och hämtar pappan när han jobbat klart!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA