God morgon

KATEGORI: Vardag | 2012-09-12 / 06:40:47
Usch, känns ju inte helt nödvändigt att hela familjen ska vara uppe vid sex när vi faktiskt hade kunnat sova ett tag till. Men jaja, livet med småbarn..
 
Idag ska Mini och jag som jag vabbar för iväg på lite nödvändigheter. Och ett av mötena ser jag verkligen framemot!
 
Angående flowinen sen i måndags och den mordiska träningsvärken jag fick i magen förra veckan så är det helt andra bullar den här veckan! Känner inte av i magen, och instruktören sa att jag antagligen inte skulle få lika mycket träningsvärk i magen den här gången. Nu är det dock armarma! Inte direkt jätteont men dom är sega, sjukt jobbigt att lyfta upp armarna och försöka sig på tyngre grejer! Men, betyder att träningen tar!
 
Hörs sen!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA