Feber

KATEGORI: Vardag | 2012-09-24 / 19:16:08
Inte bara Mini som sjukar i våran familj. När jag kom till jobbet imorse så frös jag, hade ont i varenda del av kroppen och blev lite misstänksam när över hälften av personalen var sjuka. Tog tempen på mig själv, 39,7. Jahaja, bara att bita i det sura äpplet och jobba klart passet till 15.00. När jag kom hem dog jag ett tag i sängen och förstod att det enda rätta var att avboka kvällens flowinpass. När jag ringde till gymmet sa hon direkt att jag lät dålig. Strax efter 18 säger K mitt i tv-spelandet att han vill gå och sova.. Tog tempen, visade inget så vi får se imorgon bitti om det blir dagis för honom eller inte. Mini blir i allafall hemma med vabbande pappa. Jag ska jobba kvällspass så räknar med att vara back on track direkt.
Jag är sån att när jag blir sjuk så har jag superhög feber och är jättedålig en halv dag, max en dag! Sen är jag frisk och kry igen! Men vi får väl se imorgon. Just nu känns det som att jag blivit påkörd av en ångvält, men tror att om jag bara får sova så blir det bra tills imorgon.
 
Nu ska jag göra något som jag inte gjort på ja, jag vet inte hur länge: ligga i soffan med en meeeeeeegastor och mysig tröja (köpt när jag var typ 65 kilo större) och slappa och somna (eller iaf lägga mig) oförskämt tidigt. Mannen min håller på att fixa té till mig också. Vardagslyx <3
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA