Den nya hälsosamma starten

KATEGORI: Anroma, Personal training | 2012-09-30 / 20:08:22
Imorgon är det 1a oktober, dagen då mitt träningsschema från PTn börjar gälla exakt. Även den dagen som jag lovat min PT och den inblandade läkaren att börja föra exakt kost- och träningsdagbok. Allt för att dom ser att jag kommer ur denna hemska ätstörning som jag plågat min kropp med. En ätstörning med svält.
 
Jag ser framemot denna nya start. Har ju haft flera "nya starter" så därför vill jag gärna kalla detta för den nya hälsosamma starten.
 
Från imorgon kommer jag alltså gå på ett planerat träningsschema från min PT (kommer dock lägga till lite extra gruppträningspass på Sats), en kostplan i samråd med läkare och ska dessutom skriva ner allting så att dom kan hålla lite kolla på mig ;)
 
Har till och med stått och gjort egna energikakor idag som jag fick ett recept på av läkaren! Måste lära mig att det är viktigt att kroppen får ny energi efter ett träningspass!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA