Dagen efter

KATEGORI: Anroma, Personal training | 2012-09-18 / 09:17:25
Igår när jag och min PT tränade så sa hon att jag antagligen skulle ha en dödlig träningsvärk idag, för när hon hade tränat det här första gångerna så hade hon inte ens kunnat sätta sig på toaletten dagen efter. "Äääsch, skitsnack" tänkte jag. Hur farligt kan det vara egentligen?
 
Igår efter flowinen när jag kommit hem och suttit ner ett tag.. När jag ställde mig på benen så kände jag en konstig känsla jag aldrig förut känt. Eller egentligen kände jag mina ben knappt alls! Läskig känsla.. Började frukta morgondagen (alltså idag). Åh fy f*n vilken natt, åh denna smärta! Visste inte att man kunde känna såhär i benen..
Visst jag var på flowin också, men det här.. Det här är på grund av min PT!
 
Men en sån här träningsvärk borde väl betyda en sak?
 
DET TOOOG! HEEJ MUSKLER HÄR KOMMER VI!
Kommentarer

Usch.. Ja, jag minns dagarna efter första passet med Marika. Det var HEMSKT. Jag ville döda henne i fyra dagar framåt typ, haha. Fick planera varenda rörelse i sängen och riktigt ladda för att orka ta mig upp ur soffan och liknande.

Nu är jag glad, för nu får jag inte i närheten av lika mycket träningsvärk efter att vi har setts och det är såååå skönt.

Svar: Mhm.. Jag vill faktiskt kunna använda min kropp lite också! :P
Laura

Skrivet den 18 September, 2012 - 10:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA