Anroma, Personal training

KATEGORI: Anroma, Personal training | 2012-09-12 / 15:00:08
Jag är typ jättepirrig och exalterad i kroppen. Vet inte hur eller vad jag ska tänka. Var på ett litet möte idag. Och som hela den här bloggen handlar om (mest iaf) så är det ju träning. Idag har jag tagit ett nytt steg i min träning, ett steg som jag aldrig trodde att jag skulle ta.
 
Jag har skaffat en personlig tränare.
 
Oj, det kändes till och med konstigt att skriva. Känns konstigt att tänka tanken ens. Men vi träffades som sagt på möte idag efter att ha mailat lite med varandra förra veckan. Jag hade gjort en tränings-/matschema över en vecka eftersom jag vet att hon gärna vill ha det. Hennes första reaktion var "Ååh du äter aaaaaaldeles för lite!". Och det vet jag ju.. Med tanke på hur mycket jag tränar så äter jag INTE hälsosamt (äter på tok för lite just nu) för min kropp.
 
Erbjudandet som jag har köpt skriver dom följande om:
Via internet hjälper jag dig med din träning. I paketet får du träningsprogram, peppning, kost, inspiration och hjälp. Vi har både mail- och sms-kontakt.
Du har en PT-timme med mig i veckan. Dessutom inkluderar paketet doktorskonsult, en detaljerad uträkning av grundförbränning och specifik förbränning vid träning, samt noga utvald dietplan som passar individuella behov. Inkluderar även email-kontakt med doktor.
 

Första träningen kör vi på måndag 10.00.
Kommentarer

Ja en personlig tränare hade kanske varit nog.

Svar: Känns spännande :)
Laura

Skrivet den 12 September, 2012 - 22:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA