4 grader

KATEGORI: Vardag | 2012-09-09 / 05:32:41
Ny dag, nya möjligheter.
Aldrig fel att försöka låta lite positivt såhär på en söndagmorgon när klockan visar 05.29. När klockan ringde för tio minuter sen såg jag att det bara är 4(!) grader ute. Jag älskar hösten och allt som kommer med det, förutom alla nya bacilusker på dagis förstås.
 
Förutom massa onödigt babbel och så har jag inte så mycket mer att skriva än att jag även idag jobbar 8-20.45. Morgonträningen blir av som vanligt, och om vädret tillåter så blir det en PW på rasten även idag.
 
Ha en bra dag!
 
Kommentarer
Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång!  http://blogg.alltforforaldrar.se/mamabeatrice/

Oj, va duktig du är som tränar innan du börjar jobba! Skulle jag aldrig orka :D

Svar: Man får skaffa sig tid som småbarnsförälder :p
Laura

Skrivet den 09 September, 2012 - 07:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA