Sjukgymnast + femte PT-timmen

KATEGORI: Anroma, Personal training | 2012-10-26 / 10:25:00
Hade ju första tiden hos sjukgymnasten igår, riktigt glad att min PT var med! Det var massa positiva nyheter i form av att jag kan fortsätta med min träning! Det enda jag ska tänka på är att verkligen hålla bålen stabil, är nämligen där mitt största problem ligger. Alltså ska jag till exempel på zumban tänka på att inte ta ut svängarna för nycket, endast arbeta så att bålen är rak och stabil.
Min PT fick höra vad vi ska tänka på, därefter kan hon veta vilka övningar som blir de rätta.
Hoppas det inte är alltför konstiga stavfel i inlägget, men att skriva via telefonen är inte lätt.. Ser nämligen inte hela inlägget jag skriver, haha! Inte superbra anpassad mobilsida.. :p
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA