Sjätte PT-timmen

KATEGORI: Anroma, Personal training | 2012-10-31 / 12:31:03
Idag var det dags för den sjätte PT-timmen. Nu när det har börjar bli kallt ute så tränar vi inne, blir alldeles för jobbigt för min astma att träna ute. Men plåga en kan hon lika bra för det!
 
Innan hon kom så passade jag på att värma upp tio minuter på crosstrainern så att jag var ordentligt varm och förberedd.
Vi började med dessa härliga gummiband som man har runt vaderna och går sidleds med, två gånger fram och tillbaka i lägenheten. PTn tyckte dessutom inte att gummibandet gett så mycket förut så nu avancerade vi till två gummiband samtidigt.
Sedan körde vi de flesta övningar på bosuboll och pilatesboll. Allt möjligt från styrka, balans och kondition. För visst f*n kan man köra bra kondition på bosuboll! Balansövningarna är ju viktiga för mig för att stärka upp bålen, då passar både bosu- och pilatesboll bra!
Det jag tror kommer kännas imorgon är nog när vi körde baksidalår med pilatesbollen. Aaaaaj som f*n säger jag!
 
Det var ett svettigt och skönt pass!
 
Efter passet blev det en god kycklingwok med pesto. Mums!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA