Fjärde PT-timmen

KATEGORI: Anroma, Personal training | 2012-10-08 / 15:17:35
Idag efter den tuffa arbetshelgen var det dags för den fjärde PT-timmen. Hade precis stressat hem från dagis för att få sätta mig ner i några sekunder och skriva inköpslista inför dagens storhandling då min PT smsar mig 40 minuter innan våran timme skulle börja och skrev att hon redan var framme och att jag kunde komma ner när jag hann. Det var nog lika bra att hon var tidig, satt och var dödstrött och längtade efter mera sömn nämligen!
 
Jag kan nog lova ganska starkt att dagens PT-timme KOMMER att kännas imorgon! Tack och lov att jag jobbar med en av de bästa ur personalen imorgon! Det är klart att jag gör mitt bästa på jobbet trots träningsvärk, men kan ju finnas saker som inte går att göra. Haha! Men det ska kännas!
 
Dagens pass var iallafall väldigt inriktad på armar. Blev även några rygg- och magövningar. Men köttning på hög nivå av armar som min PT sa.
 
Hon skrattade lite åt mig när jag sa att jag även skulle på zumba och box ikväll. Hon sa att armarna kommer nog säga till lite efter dagens timme redan på boxen ikväll.
 
Fick även en lite tillsägelse igen. De tycker fortfarande att jag tränar alldeles för mycket och tycker verkligen att jag ska ha en helt träningsfridag i veckan. Men det är svårt för mig!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA