Varför behöver jag se så dryg ut vet jag inte..

KATEGORI: Allmänt | 2012-11-23 / 19:35:39
 
 
Köpte en ny mössa idag. Vet dock inte varför jag måste se så dryg ut över det på bild. Hoppas det bara är på bild!
 
Idag efter träningen skulle jag iväg och träffa en gammal vän. Det fanns en tid då denna vän betydde allt för mig, hon var hela min värld. Vi så gott som satt ihop. Men sen hände det saker och vi växte ifrån varandra. Nu var det evigheter sedan vi sist sågs, hon har ju dessutom flytt huvudstaden och flyttat till lugn och ro. Det var riktigt mysigt att träffa henne igen och se hur hennes son vuxit och blivit en underbar grabb! Efter allt vi gick igenom förut och med tanke på hur viktig hon var för mig så har hon, och kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta.
 
Tills ikväll har min man lyxat till det ordentligt. När han kom hem efter jobbet hade han varit och köpt rosa munkar till barnen till efterrätt och köpt ost, kex, vin och glögg till oss. Det är den romantiska tanken som räknas! Han kan inte det här med vad som är bättre och sämre "fredagslyx", jag får helt enkelt låta bli att äta för mycket och undvika de sämsta kexen!
Kommentarer

Tack :) Gör så gott jag kan!

Duktig du är med träningen! :))

Svar: Tack så mycket!
Laura

Skrivet den 24 November, 2012 - 16:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA