Vad gör man inte för sina barn?

KATEGORI: Kasper | 2012-11-28 / 18:57:00
Igårkväll satt jag med huvudet djupt nere i olika kokböcker och planerade. K fyller snart år och i helgen ska han ha två kalas. På ena kalaset kommer kompisar från dagis, och då är det en som är laktosintolerant. Och jag har bestämt mig för att baka allting själv, och ja då får jag göra allting laktosfritt. Inte så svårt det egentligen. Men var även tvungen att planera alla lekar och vad som skulle köpas till fiskedammpåsarna och vilka kakor och bullar som är barnvänliga (inget onödigt chokladkladd liksom..).
Samtidigt skulle jag planera veckohandlingen, och med det planera matlista för en vecka framåt och allt som behöver köpas till det. När jag tillslut var klar med allting så höll huvudet på att sprängas, usch vilken huvudvärk jag fick!

Fasade även förstås för själva handlingen. Men i lugn och ro, ensam utan man och barn och utan egentligen någon tidspress så gick det finemang. Två grejer som inte blev köpta, det ena trodde jag att vi hade hemma och det andra kommer jag inte nu längre ihåg vad det var. Haha!

Det blev en del..
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA