Time flies by

KATEGORI: Vardag | 2012-11-25 / 19:21:59
Vilken fin helg vi haft, hela familjen tillsammans. Vi började lördagen med att åka på bio och se Kalle Stropp och Grodan boll. K skötte sig exemplariskt, Mini ade lite svårt att sitta still dock. Men man kan väl inte förvänta sig så mycket mer av en 2-åring?
 
 
Mina snyggingar på bio i väntan på filmen.
 
Efter filmen passade vi påatt shoppa lite. Blev lite nya kläder till K och massa prylar till hans kalas till nästa helg.
Efter shoppingen åkte vi och hämtade upp Emelie som följde med oss hem för middag och trevligt umgänge till kvällen. Vart massa spelande efetr att barnen lagt sig. Mysigt :)
 
Creationary där man får bygga med Lego för att förklara ord. Skitkul!
 
Idag tog vi itu med våra gigantiska tvätthögar att vika in, passade även på att gå igenom mina och barnens klädskåp och få allting iordning. Välbehövligt!
Vid 13 blev det full fart på kalas. Mysigt att träffa Victoria med familj och få snacka lite över kaffe.
 
Sedan var det bara att dra sig vidare till nästa, vi blev nämligen bjudna på kinamat hemma hos min mamma idag. Slappt!
 
Nu börjar helgen närma sig sitt slut och blir en ny vecka imorgon. Skönt att komma igång med allt som vanligt efter en väldigt intensiv helg! Nästa helg vågar jag knappt ens tänka på... ;)
 
Hoppas ni alla haft en fin helg!
Kommentarer
Patrik  http://www.24dagar.se

Hej!

Jag kommer från ett företag som heter Actionstudios, och vi har gjort en julkalender oberoende av SVT. www.24dagar.se är vår adress.

Vi såg att du har barn i precis rätt ålder, och vår kalender kan förhoppningsvis roa både vuxna och barn, så att hela familjen kan titta :)

(Barn under sju år bör nog ha en vuxen med sig i vilket fall som helst, för ibland kan det nog bli lite läskigt för de minsta. Jag minns själv när jag var fem år och var livrädd för SVTs 'Jul i Kapernaum'.)

Så förhoppningsvis tycker du att 24 Dagar verkar intressant och vill visa den för dina barn, och kanske till och med sprida den vidare till dina läsare! :)

Ha det fint! :)

Svar: Jag ska ta och spana in det :)Tycker jag att det verkar spännande så kommer jag antagligen skriva om det i bloggen, det brukar jag göra om det kan intressera mina läsare. Och med en del småbarnsföräldrar som läsare så finns det nog intresse.

Tack!
Laura

Skrivet den 26 November, 2012 - 12:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

STARTSIDA